Subject: Leca Eesti OÜ Tehas Fibo ExClay riskianalüüsi kooskõlastamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 09:27:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Vastavalt kemikaaliseaduse (KemS) § 23 lõikele 7 teavitab Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA), et kooskõlastas 16.07.2024 Leca Eesti 
Osaühingu (registrikood 14253420) Pärnumaal Häädemeeste vallas Arumetsa 
külas Kergkruusatehase ja Save kinnistutel asuva Tehas Fibo ExClay 
riskianalüüsi ja riskianalüüsi kokkuvõtte. Käesolevaga edastame Teile 
teadmiseks riskianalüüsi kooskõlastamise otsuse nr 1-7/24-235 ning 
riskianalüüsi kokkuvõtte.

Lugupidamisega

Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn